вівторок, 18 листопада 2014 р.

Модуль 6
    На цьому модулі ми обговорили проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті, обдумали як ми будемо використовувати Інтернет для співпраці та спілкування при виконанні завдань проекту.   Я вставила до своєї персональної сторінки свою фотографію, для цього скористалася відповідною інструкцією вікі-сайту, прокоментувала записи у блогах своїх колег, також ознайомилася з використанням сервісу у навчанні за допомогою документа Веб-інструменти для спілкування.
    Створила мережевий опитувальник до проекту і прикріпила його як зовнішнє посилання на своїй сторінці. Під час створення опитувальника, я старалася складати питання різного рівня  і вибрати з моєї теми тільки основне.
   Внесла зміни до плану вивчення теми про те, як саме я і учні будемо використовувати комунікаційні сервіси для співробітництва, описала у плані місце і роль опитувальника.
     Можна сказати, що цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використаня сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів.

Немає коментарів:

Дописати коментар