середу, 19 листопада 2014 р.

Молудь 9
     На цьому модулі ми розповіли один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Пропозиції моїх колег допомогли мені удосконалити приклад учнівської презентації. Я теж переглянувши документи своїх колег, надала і їм свої коментарі та пропозиції до створених прикладів учнівських робіт та критеріїв оцінювання.
     Створила контрольний список самоспрямування у навчанні, в якому по кроках розписала діяльність окремого учня під час роботи над проектом.  На мою думку цей документ надає допомогу учням у спрямуванні та самостійному навчанні при виконанні проекту. Він також може допомогти учням приймати рішення та покращити свої навички, уміння, таланти і інтереси.
     Внесла зміни до плану вивчення теми.
     Даний модуль допоміг мені зрозуміти, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та роль і місце диференціального навчання.

Немає коментарів:

Дописати коментар